Κυριακή 5 Απριλίου 2015

77. γυμνό



Δεν είχα πάει στη δουλειά για δυο μέρες λόγω ίωσης και βάλθηκα επί ώρες να διαβάζω αφιερώματα για Έλληνες ζωγράφους, όχι πολύ γνωστούς, τουλάχιστον σε μένα. Κοίταζα πώς αποτύπωνε η Νέλλη Ανδρικοπούλου τα κορμιά γυναικών , τις φόρμες τους, τις κινήσεις, τα χρώματα και μου θύμισαν βυζαντινή τέχνη ίσως και λίγο Θεόφιλο. Μετά κοίταζα έργα του Θέμη Κελέκη και του Αντώνη Γιάγκου που ζωγραφίζουν με σπάτουλα, μια πολύ ενδιαφέρουσα τεχνική.

Και μετά …ε, δεν ξέρω πώς μου ‘ρθε αλλά πήρα ένα μολύβι και χαρτί  και την έκανα την απόπειρα. Είπα να μην επαναλάβω τη θεματική «βαρκούλες , χαρταετοί ,σπιτάκια με ήλιους χαμογελαστούς», που ζωγράφιζα στο δημοτικό. Κοτζάμ λεσβία είμαι τώρα. Έφτιαξα λοιπόν γυμνό!

Δεν τις διδάχτηκα τις τέχνες μα τις αγαπάω, γιατί μιλάνε στην ψυχή μου . Μας πήγαιναν εκδρομές ,θυμάμαι ,κι έψαχναν οι δάσκαλοι να με βρουν , γιατί ξεχνιόμουν μπροστά σε αγγεία ή αγάλματα και φανταζόμουν , πώς θα ήταν η εποχή τους. Από την άλλη, από μικρή γαργαλούσα κάποιες τέχνες. Έγραφα στίχους , διηγήματα κι όταν βρισκόμουν στη φύση , σκάλιζα πέτρες και ξύλα …Ε ,τώρα ήρθε η σειρά της ζωγραφικής.

Όχι , δε ζωγραφίζω.  Προχτές μόνο με έπιασε μαζί με τη γαστρεντερίτιδα με 39 πυρετό , παρακαλώ. Οκ , ξέρω πως δεν το ‘χω αλλά για πρώτη προσπάθεια είμαι επιεικής με την αφεντιά μου . Έχει τίτλο female nude 1 και ως μοντέλο χρησιμοποίησα τη φωτογραφία ενός μοντέλου! Το έφτιαξα σε μισή ώρα και σας το αφιερώνω. Πού αλλού να το έδειχνα;

Αν με ξαναπιάσει η «έμπνευση» -παρεμπιπτόντως γαστρεντερίτιδα δεν παθαίνω συχνά-  θα φτιάξω κι άλλο. Θα έχει τον πρωτότυπο τίτλο female nude 2 ! Υπολογίζω, αν συνεχίσω,  κάπου στο female nude  14 με 15 θα πετύχω την  κλειτορίδα και τα χείλια (όχι εκείνα καλέ,του στόματος εννοώ), που τα έκανα χάλια. 

2 σχόλια:

Movie Lover είπε...

Δεν ζωγραφίζεις είπες; Μια χαρά καλλιτεχνικό το βρίσκω εγώ το σκίτσο. Βέβαια η εξάσκηση τελειοποιεί.

Μου θύμισες κάτι αντίστοιχο που είχα ζωγραφίσει στην εφηβεία μου, τον πρώτο μου έρωτα, για να την θυμάμαι επειδή δεν είχα φωτογραφία της. Εκείνη δίδασκε, εγώ τη ζωγράφιζα, τελευταίο θρανίο. Αχ, αρκεί να υπάρχει η Μούσα, και όλα γίνονται.

Unknown είπε...

Να σου φτιάξω και μια βαρκούλα; :)

Εγώ στον πρωτο έρωτα ζωγραφιζα λουλούδια και ουράνια τόξα...χάλια..
Δεν το χω ,καλέ!