Σάββατο, 28 Ιουνίου 2014

11. Μπάνιο στη θάλασσα με καύσωνα

Κοιτάζοντας τη σεξουαλική μου ταυτότητα διαβάζω : Λεσβία.  Από το δεύτερο δευτερόλεπτο της ζωής μου…γιατί στο πρώτο γλυκοκοίταζα τη νοσοκόμα!  Λεσβία εξ απαλών ονύχων ! Η κοινωνία βέβαια , η οικογένεια , η παρέα, η γειτονιά, το σχολείο ακόμη κι η πρώτη μου  σχέση , φρόντισαν να με εξοπλίσουν με αρκετές ενοχές κι αμφιβολίες για καμια εικοσαετία.

Γι αυτό δοκίμασα  πρώτα με άντρες . Πώς λέμε δοκιμάζω αρακά  ;  Ενώ δεν μ’ αρέσει ούτε  η όψη του; Ενώ είναι ό,τι πιο μπλιαχ  σε  πρασινωπό εδώδιμο; Παρεμπιπτόντως  , ο αρακάς πρέπει να καταγραφεί ως άκρως  str8 τροφή , αλλά αυτό είναι αλλουνού  ποστ ανάλυσις..

Οι άντρες  έως τα 23 μου ήταν μια αποκάλυψη!  Δεν έχουν άδικο ίσως, όσοι λένε πως «πρέπει να δοκιμάζεις , γιατί μπορεί να περνάς  φάση , γιατί μπορεί να λειτούργησε παράδοξα το Οιδιπόδειο»  και λοιπές ανοησιούλες.  Με τους άντρες λοιπόν βοηθήθηκα τα μάλα! Καταρχάς είχα τα ίδια γούστα! Ξελαμπικάρισαν τα μέσα μου, ένα πράμα!  Αποενοχοποιήθηκα στο πιτς φυτίλι  απλώς και μόνο  παρατηρώντας τους. Πώς μιλούν , πώς αντιδρούν σε καταστάσεις.

Ποιος δεν έχει δει επί παραδείγματι  , πώς αντιδρά   ο μέσος  str8 άντρας στη θέα μιας  σέξι τύπισσας με string  στην πλαζ ; Υπάρχει έρευνα του  πανεπιστημίου Princeton, για την αντίδραση του str8 ανδρικού εγκεφάλου σ’ αυτή τη θέα , αλλά , οκ , την έμαθα αργά. Δε βλέπουν κεφάλι λοιπόν οι άντρες μπροστά σε τέτοια θέα: Μουνί , βυζί και κώλο βλέπουν. Αυτά τους ελκύουν εξαρχής. Και δεν τους αδικώ...

Αντίθετα οι str8  γυναίκες πέρα από το θεληματικό πηγούνι και τα μπράτσα  ,προσπαθούν να ερμηνεύσουν και το μυαλό…των ανδρών. Τις προθέσεις. Τις επιθυμίες. Για να μπορέσουν πιθανόν  κατόπιν, να κάνουν ,όσα τους έμαθαν οι μαμάδες τους κι η γαμοκοινωνία με τα πρότυπά της: Τσαχπινιά , επιμελημένη άγνοια,  πουτανιά , ευλάβεια κλπ, κλπ.

Οι gay γυναίκες όμως; Πώς αντιδρούν;  Εδώ είναι το μέγα μπέρδεμα. Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά !  Αρχικώς φυσικά  αντιδρούν όπως οι str8 άντρες. Το έχω δει και το έχω βιώσει  , ψέμματα να λέμε τώρα;  Έβλεπα χτες  μια τύπισσα  με τόπλες στην παραλία , με ένα μαύρο στρινγκ  να τονίζει τους σφιχτούς αξιοζήλευτους γλουτούς της , με  τα  καστανά  της μαλλιά  λυτά να φτάνουν κάτω απ’ τους ώμους , με το στήθος  να διακρίνεται από   θρασύτατη ανοδικότητα  αψηφώντας  Νεύτωνες , να βαδίζει αργά προς την αγκαλιά της θάλασσας…

Κι εκεί που άναψα τσιγάρο  απολαμβάνοντας το εν λόγω δημιούργημα του Υψίστου , ακούω τη φωνή ενός str8 άντρα διπλανής παρέας : « Ε, ρε μάγκα μου  , τι μουνάρα είναι αυτή! Να τη βάλεις  κάτω και να την …» . Η λοιπή –σεξιστική κατά τους σκεπτικιστές της πολιτικής ορθότητας-  δήλωση  καλύφτηκε από τα γέλια της συντροφιάς του. « Α, γεια σου!» συμφώνησα φωναχτά και η αντροπαρέα κατάπιε μιλιά και χάχανο κοιτώντας με λοξά . 

Αλλά «μετά»; Σκέφτηκα.  Μετά τι;  Άντε και την έβαλες κάτω και την….Άντε και το φχαριστήθηκε κιόλας. Μετά;  Εδώ σε θέλω επιστήμη! Τι γίνεται αφού το αξιολάτρευτο, προκλητικό κι ηδύποτο μουνάκι , αλωθεί ;  Ε, λοιπόν , αυτό είναι που χαρακτηρίζει τις λεσβίες. Το «μετά». Ενώ στους άντρες δεν υπάρχει , είτε είναι στρ8 είτε gay . Γι αυτό  δεν έχει έρευνα το Princeton , το Harvard, το ΜΙΤ  και τα λοιπά  ευαγή επιστημονικά ιδρύματα.

Οι λεσβίες , θέλω να πω, αποδίδουν μεγάλη σημασία στη γλώσσα και μην πάει ο νους των πονηρών στο γλειφομούνι , σοβαρά μιλάμε τώρα. Η γλώσσα των γυναικών έχει αποτελέσει αντικείμενο διεθνών ερευνών. Στο πώς ρωτούν , πώς εκφράζουν το πάθος τους , πώς βρίζουν. Παράδειγμα : Βλέπεις κάποιον να οδηγεί τρέχοντας  αντίθετα σε μονόδρομο. Η γυναίκα θα πει : «Άι στο καλό σου , Χριστιανέ μου! Δε βλέπεις;» Ο άντρας και πάλι θα εισαγάγει το θρησκευτικό στοιχείο  στο λόγο  αλλά εμπλουτίζοντάς το και με διάφορα ..’γαμήλια’  ρήματα : «Πού  πας, ρε αρχίδι ,γαμώ το ξεσταύρι μου;»

Η λεσβία , όχι πως δεν θα εκφραστεί αξιοποιώντας τον κυρίαρχο ανδροπρεπή γλωσσικό κώδικα,όταν θυμώνει , αλλά όταν ενδιαφέρεται ερωτικά , τον θέλει το Λειβαδίτη και τον Ελύτη της! Γουστάρει και ολίγη από Μονόγραμμα. Πώς αλλιώς; Πώς θα παραστήσει ο ουρανός τα σωθικά μας;
Κονκλούζιον :  Δεν ξαναπάω μόνη μου στη θάλασσα  και  μάλιστα χωρίς βιβλίο γιατί μετά έχω πολλές εσωτερικές αναζητήσεις , όπως μαρτυρούν και οι  670 λέξεις που έγραψα παραπάνω δίχως  ειρμό ,συμπέρασμα κι ουσία.
 …………………………………………………………………………
Eίπα να εγκαινιάσω χωρίς ετικέτες και περαιτέρω σελίδες ένα τόπικ με τίτλο :
«Η νάμπερ one μαλακία που άκουσα από γυναίκα» Νο 1 : Δε διαβάζω γραπτά άλλων, για να μη λερώσω τη σκέψη μου.Νο 2 : Ανάμεσα σε γυναίκες δεν υφίσταται αληθινό σεξ αλλά υποκατάστατο.Και Νο 3 : Θέλω να κάνω σχέση με γυναίκα μέσω email .(Δε διευκρίνισε , αν σκέφτεται γάμο..μέσω facebook).Research Question: Ποια θεωρείτε ως νάμπερ one  εκ των παραπάνω;

10 σχόλια:

❦ Ɛùα είπε...

Βρε βρε βρε! Βουνό με βουνό δε σμίγει συμπατριώτισσα, και χαίρομαι τα μάλα γι' αυτό, ειλικρινά. Τα λόγια σου δείχνουν πως τούτη η πόλη δεν έχει χάσει ακόμη εντελώς την ψυχή της... Αnyway, παλαμάκια θα χτυπήσω -μιας και μπήκα- στην αντίδραση με το μωρό στην ακτή αλλά υποκλινόμενη ταυτοχρόνως και στο Λειβαδίτη! Άβυσσος, ναι ναι, άβυσσος... Αλλά θα τη βρούμε την άκρη, δε βαριέσαι! Πάντα θα τη βρίσκουμε την άκρη. Εδώ βρήκαμε τον χαμένο εαυτό μας, αυτή δε θα βρούμε; ;)
Όσο για τη μαλακία Number one, θα έβαζα την πρώτη φράση. Όλα τα παλεύω. Την ηλιθιότητα και την κακία, όχι.
Σε φιλώ! (κι ευχαριστώ για την επίσκεψη...) ◦ჱჱ◦ღ♥´¯`♥

anoixi lesviaki είπε...


Επειδή η Γλώσσα και τα αναγνώσματα είναι μεγάλο κεφάλαιο χωρίς να έχω κάποια ειδίκευση , μπορώ να πω τα εξής:
Δεν πρόκειται περί ηλιθιότητας & κακίας. Μάλλον περί άγνοιας κι απαιδευσίας πρόκειται.
Δεν είναι απαραίτητα κακό το να μη διαβάζει κανείς , αν δεν έχει το χρόνο ή αν δε νιώθει την ανάγκη.
Εν συγκρίσει μάλιστα με κάποιες που δηλώνουν αναγνώστριες και εννοούν πως διαβάζουν Δημουλίδου, προτιμώ αυτές που δεν ανοίγουν βιβλίο!
Απλά δεν ξέρω , πόση και τι είδους σκέψη μπορεί να παραχθεί από μη αναγνώστες...Δεν ξέρω , τι μπορούν να μοιραστούν απ' τον κόσμο κι αν υπάρχει κόσμος τελικά χωρίς ανάγνωση..(όχι, που δε θα φαινόμουν απόλυτη ! )
Καλημέρα κυριακάτικη!

❦ Ɛùα είπε...

"Δε διαβάζω γραπτά άλλων, για να μη λερώσω τη σκέψη μου."Έτσι ειπώθηκε, φαντάζομαι, και από αυτό συμπεραίνω πως διαβάζει μονάχα γραπτά δικά της. Αυτό λοιπόν είναι ανοησία. Κακία όχι, το ανέφερα μεταξύ αυτών των "κακών" που δεν παλεύω, απλά. Ανοησία όμως, είναι. Γιατί η κυρία δεν επιλέγει να μην είναι αναγνώστρια, πράγμα που σέβομαι και κατανοώ, μιας κι ο χρόνος του καθενός μας είναι πολύτιμος και όταν έχουμε τη δυνατότητα να τον αφιερώνουμε σε όλα όσα αγαπάμε, γινόμαστε ευτυχέστεροι, μα επιλέγει να είναι αναγνώστρια των δικών της αποκλειστικά κειμένων, θεωρώντας πως η σκέψη της μπορεί να λερώσει από τη σκέψη άλλων... Έτσι, φαντάζομαι φοράει τις ωραιότατες παροπίδες της, κλείνει το πεδίο της, αποφεύγοντας την κρίση και την σύγκριση του εαυτού της με των άλλων· κάτι που μάλιστα με ωθεί να πιστέψω πως θα βρίσκει τα κείμενά της εξαιρετικά, αριστουργήματα, γι' αυτό και δεν θέλει να τα λερώσει με σκέψεις σκόρπιες, άλλων!... Σαφώς λοιπόν προτιμώ κι εγώ να σχετίζομαι με μη αναγνώστες από το να αναγκαστώ να σχολιάσω κάποιο σαβουροανάγνωσμα σαν της κυρίας που ανέφερες. Επισημαίνω εδώ δε -και με αυτό θα τελειώσω για να μην σε κουράζω- πως όλος ο κόσμος, κι όλες οι σχέσεις μέσα στον κόσμο, ακόμη και αυτή που μπορεί να έχουμε με τη γάτα μας, για μένα είναι βιβλία με περισσότερες από μία αναγνώσεις. Εξαρτάται από το νου. Και την ψυχή. Του καθενός μας. (όχι, που δεν θ' απαντούσα απόλυτα πάνω στις σκέψεις μου, μπροστά στην απολυτότητά σου! χα!) Καλό, Κυριακής, βραδάκι!...:)

Αθηνά... είπε...

Α όχι, όχι! Ο κ. Μήτσος (το στεφάνι μου), δεν είχε ποτέ θεληματικό πηγούνι κι εγώ ποτέ δεν χρησιμοποίησα τσαχπινιά, επιμελημένη άγνοια, πουτανιά, ευλάβεια κ.λπ. κ.λπ. Τριάντα χρόνια τώρα αυτή η σχέση λειτουργεί μέσα από τη διαλεκτική και τις δημοκρατικές διαδικασίες. Εντάξει, κάποιες φορές τον καπελώνω, αλλά είναι ζήτημα επιχειρημάτων.
Βέβαια θα μου πεις ότι έτσι με μεγάλωσε η μαμά μου, που έτσι την μεγάλωσε η μαμά της κ.ο.κ.
Τώρα, η νάμπερ ουάν μαλακία, θα μπορούσε να είναι το 1, εάν δεν είχα γίνει αυτόπτης μάρτυρας του 3. Ναι αγαπητή μου. Μία γνωστή μου, η Ξ., όχι μόνο γνώρισε κύριο μέσω φέισμπουκ, αλλά τον νυμφεύθηκε κιόλας μέσα σε διάστημα 5 μηνών. Εννοείται ότι δεν παρέστην στον γάμο, για τον απλούστατο λόγο ότι δεν έχει επαφές πλέον μαζί μου. Βλέπεις πριν από το γάμο, μου ζήτησε να της πω τη γνώμη μου, ε κι εγώ την είπα! Μάλλον δεν της άρεσε η άποψή μου!

❦ Ɛùα είπε...

Ξέρεις Αθηνά μου τι δεν καταλαβαίνω; Γιατί να είναι "μαλακία" το 3 αφού κατέληξε σε καλό; άσχετα αν έχασες μία φίλη, εκείνη μπορεί να βρήκε ένα ταίρι και να είναι καλά. Συχνά, το δικό μας σκουπίδι είναι θησαυρός για κάποιον άλλο... Λέω εγώ τώρα. Α! και, να σε ρωτήσω! Θα την ξανάλεγες τη γνώμη σου πάνω σε τέτοιο θέμα ακόμη κι αν θα είχε τα ίδια αποτελέσματα; Δεν μου έχει τύχει και δεν ξέρω πως θα αντιδρούσα εγώ, γι' αυτό ρωτάω... Εντελώς επιστημονικά! αχαχα! (τα φιλιά μου! και χαιρετισμούς στον κύριο Μήτσο!)

Αθηνά... είπε...

Εύα, θα περιμένουμε να δούμε εάν καταλήξει σε κάτι καλό. Είναι πολύ νωρίς για να μιλάμε. Δεν έχει περάσει ούτε μήνας ακόμα από τον γάμο.
Πάντως σε κάθε περίπτωση, εάν είχα δύο κόρες 12 και 15 ετών, όπως η Ξ., δεν θα προχωρούσα σε γάμο μέσα σε 5 μήνες και χωρίς να γνωρίζω βασικά στοιχεία συμπεριφοράς του άλλου. Θα το θεωρούσα το λιγότερο ανεύθυνο απέναντι στις κόρες μου.
Φυσικά και θα το έλεγα και πάλι. Έτσι κι αλλιώς δεν ήταν φίλη μου η γυναίκα αυτή, μια απλή γνωστή ήταν. Αλλά και η κολλητή μου, που λέει ο λόγος, να ήταν και πάλι τα ίδια θα έλεγα.
Τα δέοντα τα παρέλαβε ο κ. Μήτσος! Ευχαριστεί και ανταποδίδει!

❦ Ɛùα είπε...

Υπό αυτές τις συνθήκες -και ως γυναίκα δευτεροπαντρεμένη με δύο γιούς- θα συμφωνήσω επαυξάνοντας! Ναι λοιπόν, κι εγώ τα ίδια θα έλεγα!...
Καλό μήνα σε όλους μας!

anoixi lesviaki είπε...

Κυρίες , την καλημέρα μου.
Πολύ απήλαυσα το διάλογο και τις θέσεις που διατυπώσατε.
Προσωπικά δεν έχω καταλήξει, ποια είναι η μεγαλύτερη μ.
Σιγουρα το δίλημμα τίθεται μεταξύ της 1 και 3.
Να έχετε καλό μήνα.

Αθηνά... είπε...

Ναι, η αλήθεια είναι ότι πιάσαμε λίγο την κουβέντα, μια που βρεθήκαμε εδώ!
Καλό μήνα!

Ανώνυμος είπε...

Πολλες γενικευσεις...