Τρίτη 24 Μαΐου 2016

126. Ο δεκάλογος μιας λεσβίας μπλογκερ

  1. Το ιστολόγιο αυτό δεν είναι ειδησεογραφικό ούτε έχει ως σκοπό να αναπαράγει γεγονότα που αφορούν μόνο στον λοατ κόσμο.
  2. Το ότι είμαι λεσβία είναι η μεγαλύτερη ευλογία στη ζωή μου, μα στο μπλογκ αυτό γράφω πολλά ,που δεν θα μπορούσα να εκφράσω επώνυμα , γιατί η κοινωνία είναι ρατσιστική και ο χώρος της εκπαίδευσης στον οποίο εργάζομαι δεν διακρίνεται για τις προοδευτικές του απόψεις.
  3. Το παρόν ιστολόγιο μέχρι στιγμής δεν είναι αυτό που θα ήθελα να είναι , γιατί χρειάζεται  χρόνο και δεν έχω ,μα μελλοντικά σίγουρα θα εμπλουτιστεί με ποστς που αφορούν σε lesbian art θέματα.
  4. Παρατηρώντας τα στατιστικά , διαπίστωσα πως ο συνδυασμός «μουνάκια+λεσβίες + λεσβιακό σεξ» αυξάνει τις επισκέψεις. Αν και με ενδιαφέρει η αναγνωσιμότητα , για να ξέρω πως υπάρχουν και κάποιοι ή κάποιες που με διαβάζουν , δεν σκοπεύω να γράφω μόνο γι’ αυτά.
  5. Αν ήθελα να βγάλω λεφτά από το μπλογκ , όπως κάνουν αρκετοί , είναι εύκολο, γιατί μπορώ να γράψω ιστοριούλες με «hot λεσβιακό περιεχόμενο» , που γουστάρουν πολλοί και πολλές αλλά δεν σκοπεύω να το κάνω, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν θα ανεβάζω ποστ ερωτικού περιεχομένου.
  6. Το παρόν ιστολόγιο δεν απαντά σε ερωτήματα «λεσβιακής καθημερινότητας» ή της «λεσβιακής ζωής» και δεν απευθύνεται μόνο σε λεσβίες αναγνώστριες. 
  7. Όταν γράφω για ένα θέμα, τα λεγόμενά μου αντικατοπτρίζουν τις απόψεις μου και μόνο και δεν με ενδιαφέρει να είμαι αρεστή σε όλους και όλες.
  8. Το ότι είμαι λεσβία, δεν σημαίνει πως υιοθετώ ,στο σύνολό τους τουλάχιστον, απόψεις , ορολογία και θέσεις λεσβιακών ομάδων και ακτιβιστριών.
  9. Στα δύο χρόνια λειτουργίας του μπλογκ δεν απάντησα σε ανώνυμο σχόλιο, ούτε έχω σκοπό να αρχίσω να το κάνω.
  10. Όταν δεν έχω κάτι να πω, δεν γράφω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: