Κυριακή 22 Μαΐου 2016

125. Ενοχικές λεσβίες κι άλλα



 Θυμήθηκα κάποιο «girl night stand» που μου έτυχε το 2014 ,μα δεν είχε την ευτυχή κατάληξη της  χαριτωμένης ιστοριούλας στο βίντεο. Για την ακρίβεια την είχα σχεδόν ξεχάσει αυτή την εμπειρία. Ή ανάγκασα τον εαυτό μου να την απωθήσει από τη μνήμη.
Ωραία κοπέλα , ωραίο σεξ , ωραίο ξύπνημα και ….. φρικτή, απαίσια επόμενη μέρα.  Εφιαλτική επόμενη μέρα. Ως το μεσημέρι μου είχε στείλει 23 μηνύματα. Είκοσι τρία!

«Δεν θέλω να νομίσεις πως το κανω συχνά αυτό -δεν ξερω αν ειμαι λεσβία - μάλλον είμαι αμφισεξουαλική – ίσως και να είμαι λεσβία αλλά νομίζω πως θα ήθελα να δώσω περισσότερες ευκαιρίες σε κάποιον άντρα, για να σιγουρευτώ-μη νομίσεις πως δεν μου άρεσε,-θα ήθελα να ξαναβρεθούμε- δεν ξερω αν είμαι έτοιμη για κατι περισσότερο -ίσως είναι καλύτερα να περάσουν λίγες μέρες, για να συνειδητοποιήσω τι έγινε- μου άρεσε ο τρόπος που φιλάς – δεν έχω νιώσει έτσι με άντρα- δεν θα ήθελα να καταλάβει κανείς κάτι , αν μας δει μαζί- δεν φανταζόμουν πως θα είναι τόσο καυτό και τρυφερό ταυτόχρονα- μην μου τηλεφωνήσεις γιατι θα είμαι στης μητέρας μου και δεν θα ήθελα να κοκκινίσω και να καταλάβει κάτι»…

Όλα αυτά κι άλλα τέτοια σε 23 μηνύματα με 2 παραγράφους έκταση το καθένα! Δεν απάντησα ποτέ. Έσβησα και το τηλέφωνό της. Δεν πήρε τηλέφωνο.  Νομίζω τη λέγανε Μαρίνα ή Μαρία αλλά όπως κι αν τη λέγανε, είναι ο ίδιος τύπος με πολλές ενοχικές κοπέλες ( ή ενοχικές λεσβίες)  ,που εξαρχής βρίσκουν πολλά εμπόδια κάθε φορά που έρχονται αντιμέτωπες με τον εαυτό τους και αν συνδεθείς συναισθηματικά μαζί τους , την έβαψες.

Μου έλεγε ο Α , ένας πολύ καλός φίλος , πως είχε κι αυτός γνωρίσει κάποιον παρόμοιο τύπο , τα έκαναν όλα στο κρεβάτι και στο τέλος του έκανε τη ζωή κόλαση. Μέχρι που πήγε να τον δείρει , όταν ο Α. του έστειλε ένα μήνυμα με ευχές για τη γιορτή του..

Ας κλείσω με κάτι πιο light. Κοιτάζω πού και πού τα στατιστικά επισκεψιμότητας του μπλογκ από λέξεις κλειδιά αναζήτησης. Έχουμε και λέμε λοιπόν :

γλειφομουνι λεσβιακή άνοιξη
4

λεσβιακή άνοιξη γλυφομουνι
3

mounakia eksw
2

λεσβιακη ανοιξη
2

μουνι σχημα
2

το πρωτο μου γλυφομουνι
2

glifomouni
1

mounakia
1

Πως κανουν γλυφομούνι οι λεσβίες
1

pws kanei mia lesvia glifomouni
2


 Χαίρομαι , που το μπλογκ μου λύνει τόσες απορίες. Αυτά. Και όσοι/ όσες  έχετε σχέσεις με τον ύψιστο , παρακαλέστε να σταματήσουν οι βροχές , γιατι θέλω να χαρώ την άνοιξη επιτέλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: