Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2014

30. ανατροπές



Οι ανατροπές είναι ωραίες σαν τις επιδιώκουμε. Ορισμένες φορές αποδεικνύονται ωραιότερες ακόμη κι όταν αρχικά τις θεωρούσαμε μια μικρή καταστροφή. 
Οι φωτογραφίες είναι από το τοπίο που αντικρίζω το τελευταίο εφταήμερο βγαίνοντας από το σπίτι στο οποίο θα μένω για λίγους μήνες.
Οι μέρες που πέρασαν είχαν  ένταση , ανατροπές, μετακόμιση , αλλαγή εργασιακού τοπίου , άγχος αλλά και δροσερό καλωσόρισμα απ’ τις θάλασσες που αγαπάω.
Το καλοκαίρι, ευτυχώς, δεν έφυγε ακόμη από δω. Παρατηρώντας τους ρυθμούς των ανθρώπων διαπιστώνω μια βραδύτητα. Μου αρέσει. Σε αντίθεση με τον εκνευρισμό που μου προκαλούσε παλιότερα.
Έχω δώσει λίγες μέρες ανάπαυλας στον εαυτό μου ,για να χαρώ όσα δε χάρηκα το καλοκαίρι λόγω γραφικής δουλειάς και μελέτης. Δεν έχω ιδέα για τις ειδήσεις και τα τεκταινόμενα. Εύχομαι ,όσοι μπορούν, να χαίρονται ακόμη το σώσμα του καλοκαιριού.

Δεν υπάρχουν σχόλια: